Povratak na SMESNI MENU

 

SMEŠNA STRANA AVIJACIJE

 

 

 

KAKVO (P)EČENJE, TAKVO (R)EŠENJE

 

"SQUAWKS" je naziv za listu problema koju piloti obično dostavljaju avio-mehaničarima, kako bi ovi sve primedbe rešili do sledećeg leta. Evo nekih koje su opisali piloti US Air Force - i odgovora dopisanih od strane tima za tehničko održavanje aviona...

 

P(roblem): Levu unutrašnju gumu stajnog trapa gotovo da bi trebalo zameniti.
R(ešenje): Leva unutrašnja guma gotovo zamenjena.

P: Probni let OK, osim auto-landing sistema, s kojim su sletanja vrlo gruba.
R: Auto-landing sistem nije instaliran na ovom avionu.

P: Iz elise broj 2 curi hidro-fluid.
R: Curenje elise broj 2 normalno. Elise broj 1, 3 i 4 cure nenormalno.

P: Nešto se olabavilo u kokpitu.
R: Nešto je učvršćeno u kokpitu.

P: Dokazano curenje na desnoj nozi stajnog trapa.
R: Dokaz uklonjen.

P: Zvuk iz DME uredjaja je neverovatnog nivoa.
R: Zvuk DME podešen na verovatniji nivo.

P: Mrtve bube na vetrobranskom staklu.
R: Poručene žive.

P: Autopilot u Altitude Hold modu produkuje poniranje od 200 fpm.
R: Nemoguće reprodukovati problem na zemlji.

P: IFF (identification friend or foe) ne radi.
R: IFF nikad ne radi kada je na OFF.

P: Friction lock izaziva blokiranje ručice gasa.
R: Za to i služi.

P: Motor broj tri se gubi.
R: Posle kratke potrage, motor pronadjen na desnom krilu.

P: Avion se smešno ponaša.
R: Avionu skrenuta pažnja da se uozbilji i leti pravilno.

P: Radar za otkrivanje ciljeva zuji.
R: Radar za otkrivanje ciljeva reprogramiran da pevucka.